lauantai 16. helmikuuta 2013

Esittäytyminen - Ari Peuho



Moi. 
Mä olen valokuvaaja-Ari. Harva tuntee mua mistään muusta yhteydestä kuin
valokuvaajana. Olen kuvannut Turussa jo yli 30 vuotta ja siitä lähes 30 vuotta oman
valokuvaamoyrityksen, Studio Brahen, puitteissa.Tässä ajassa olen kai kuvannut jopa kymmeniä tuhansia ihmisiä sekä tietysti erilaisia muita esine- ja miljöökohteita.

Valokuvaus, ainakin oman yrityksen kanssa, on elämäntapa, eikä niinkään ammatti.
Ja vaikka sitä ei itse aina ymmärräkään, niin kaipa tämä on aika antoisaa työtä.
Lukea ihmisten olemusta, huijata pikkunassikoilta iloisia nauruja, miettiä kullekin
sopivia fantasiakuva-aiheita ja rohkaista jokaista antamaan itsestään se upein
glamour, joka kyllä kaikista löytyy.

Haluan tuoda kuvalla esiin sen kauneimman puolen asioista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti